Alle priser eks. mva.
Dagpakke pr. dag | Kr. 925, – |
Stand pr. kvm. | Kr. 4.500, – |
Torsdagsklubben (maks 5 pr. firma) | Kr. 900, – |
Symposier Munch – 150 pax (pr. dag) | Kr. 39.000, – |
Symposier Blu Room – 70 pax (pr. dag) | Kr. 31.200, – |
Symposier 301 – 50 pax (pr. dag) | Kr. 25.200, – |
Assortert drikke til symposier (faktureres av hotellet) | Etter kostnad |
Enkeltrom pr. natt (ink. frokost) | Kr. 1.995, – |
Dobbeltrom pr. natt (ink. frokost) | Kr. 2.195, – |
Om ikke rom blir betalt direkte til hotellet, tilkommer et administrasjonsgebyr pr. person. | Kr. 500, – |
Merk: Overnatting betales av hver enkelt til hotellet ved innsjekk. Et administrasjonsgebyr på kr. 500, – tilkommer om dette ikke blir gjort.
Merk deg dette når du registrerer deg:
Hver 5. utstiller er inkludert. Det betyr at den som er inkludert, registrerer du som «Utstillerrepresentant – inkludert».
Eksempel:
Dere er 5 representanter: Velg 4 «Utstiller» og 1 «Utstiller representant – inkludert»
Eller dere er 10 representanter: Velg 8 «Utstiller» og 2 «Utstiller representant – inkludert»
Eller 15 representanter: Velg 12 «Utstiller» og 3 «Utstiller representant – inkludert»
Osv.
Eksempel:
Dere er 7 representanter og ønsker to stand:
Velg 6 «Utstiller», 1 «Utstillerrepresentant – inkludert»
2 «Stand».
Tilleggsutstyr som TV monitor, stoler etc. velges kun på den ene stand-registreringen. Om du har valgt flere stands velger du «Har valgt» på de øvrige stand registreringene.
Registreringen åpner om kun kort tid.
Hotell betales ved utsjekk og deltakelse kan betales med kort.