Oppdateres
Kursavgift:
Inkludert lunsj aktuelle dager, kaffepauser for fysisk deltagelse og registreringshonorar for alle kategorier
Fysisk deltagelse 2 dager | Kr. 5.470, – |
Fysisk deltagelse1 dag / digital deltagelse 1 dag | Kr. 4.610, – |
Digital deltagelse 2 dager | Kr. 2.950, – |
Overnatting/festmiddag
Overnatting i enkeltrom pr. natt | Kr. 1.280, – |
Overnatting i delt dobbeltrom med annen deltaker / pr. natt | Kr. 740, – (pr. deltaker i delt dobbeltrom) |
Festmiddag torsdag 13. november | Kr. 1.600, – |
Utstillere/industri
Utstillerstand, 6 kvm | Kr. 19.500, – |
Kun på stand for utstillere, pr. dag | Kr. 1.500, – |
Digitalt Lunsjsymposium* | Kr. 25.000, – |
*Må tas opp på forhånd. |
Lunjssymposium vil være tilgjengelig for alle under og etter kurset i 6 måneder.
Med forbehold om feil i priser
Velkommen som utstiller til EU25!
Viktig informasjon:
Rigging av stand kan starte onsdag 12. november fra klokken 18:00
Hver stand vil bli markert opp på gulvet og det vil være duker, stoler og bord tilgjengelige under riggingen. Alle stander får strøm.
De som har bestilt inn ståbord/barkrakker/TV vil få dette levert til sin stand under riggingen.
Standen må være klar rigget til torsdag 13. november kl 08:00
Standkart finner dere under: Hver stand er 3 x 2 meter (6kvm)
Nedrigging starter fredag 14.november etter kl 14:30
Vi håper alle tar hensyn til dette og ikke starter å rigge ned før dette tidspunktet.
De som ønsker å få utstyr levert til hotellet i forkant kan sende det til:
Quality Airport Hotel Gardermoen
Lokevegen 7
2067 Gardermoen
Att: John Nystrand
Utstyret må merkes tydelig med egen LOGO og EU25
Utstyret kan ikke ankomme hotellet før tirsdag/onsdag samme uke, da hotellet har begrenset med lagringsplass
Årets EU er igjen hybrid, så det vil også være digitale deltakere.
Det kan arrangeres digitalt lunsj symposium som er tilgjengelig for alle under kurset, samt som opptak i 6 mnd. etter kurset.
Dette må være tatt opp på forhånd.
Kr. 25.000, –
Alle utstillere får ha sin logo i appen.
Hvis noen ønsker å kjøpe annonseplass kan man det til kr 5.000,-
Annonsen kan være gif, jpg eller png, 640 px bredde og f. eks 320 px høyde. Kan være animert gif.
Lunsj for utstillere: Vi vil tilrettelegge for at utstillere kan spise før deltagere torsdag 13. november.
Fredag 14. november, vil lunsj være samtidig som deltagere kl. 11:30.

Stands:
1: Widex Norge | 14: Oticon AS |
2: Widex Norge | 15: Oticon Medical AS |
3: | 16: Oticon AS |
4: | 17: Cochlear Norway AS |
5: | 18: GN Hearing AS |
6: | 19: GN Hearing AS |
7: | 20: |
8: | 21: |
9: Medus AS | 22: Starkey Norway AS |
10: Medus AS | 23: Starkey Norway AS |
11: | 24: |
12: | 25: |
13: Diatec |
Oppdateres

Amanda holds a Master’s degree in Audiology from the University of Southampton. She has extensive experience holding senior audiologist positions in numerous NHS hospitals and clinics, where her primary focus has been pediatric audiology. Her specific areas of interest include electrophysiology (in particular ABR, ASSR and cortical testing), neonatal diagnostics and amplification and the assessment and rehabilitation of patients with autism and complex needs. Amanda has a particular interest in pediatric behavioral assessment and has twice held the Chairperson position for the South London Visual Reinforcement Audiometry Peer Review Group. Amanda also works as an independent technical assessor for the United Kingdom Accreditation Service, undertaking quality assessment for audiological services throughout the UK, and provides guest lecturing services to universities both in the UK and abroad.

Nina Ekjord Øyen
Seniorrådgiver
Jeg er seniorrådgiver i avd. for organisasjon og frivillighet. Jeg har over 30 års erfaring fra arbeid i frivillige organisasjoner, både som frivillig og i lederroller. De siste tolv årene har jeg hatt hovedansvaret for Hørselshemmedes Landsforbunds (HLF) likepersonstjeneste. I denne rollen har jeg utviklet det kursopplegget som benyttes i dag, samt strukturen for oppfølging og tilbudet vi gir våre likepersoner.
I mitt innlegg ønsker jeg å si noe om hvordan tjenesten vår er organisert i dag, hvordan den fungerer i praksis, og hvilke erfaringer vi har gjort oss. I tillegg vil jeg dele noen refleksjoner om fremtidige muligheter, og hvordan vi kan styrke samarbeidet med både audiografer og kommunale tjenester – til beste for brukerne.
Bestilling er bindende.
Her kan deltagere og representanter fra industrien melde seg på.
Ved EHF, sjekk at korrekt organisasjonsnummer og PO/referanse bestillingsnummer eller kostnadssted, før du fyller ut registreringen.
Om du ikke mottar bekreftelse på e-post, sjekk «spam» eller send melding til: post@ksci.no